Digital post for virksomheder og myndigheder
Sender du digital post som virksomhed eller myndighed, kan du sende sikker post via www.virk.dk.
Send digital post til Learnmark Horsens
Husk at skrive
- Din uddannelse og evt. klasse/hold
- Dit navn
- Din e-mail eller dit telefonnummer.
Virksomheder og myndigheder kan også benytte Sikker e-mail.
Hvad er sikker post?
Da det ikke er sikkert at sende personfølsomme oplysninger med almindelig e-mail, benytter Learnmark Horsens, Virk.dk’s Digital Post-system.
Digital Post er navnet på den offentlige digitale postløsning, som gør det muligt for myndigheder (fx kommunen eller sygehuset) at sende og modtage post på en sikker måde.
Sådan sender du sikker post
Åbn siden www.virk.dk
Klik på Digital Post
Log ind med din Nøglefil eller MitID
Klik på Skriv ny besked
Skriv 'Learnmark' i feltet Søg efter modtager
Vælg 'Learnmark Horsens'
Vælg 'Virksomhed og Myndighed' i feltet Kategori
I emne
- Skriv den uddannelse, du henvender dig til
I tekstfeltet
- Skriv gerne dit navn, elevens navn, evt. hold/klasse, evt. mail eller telefonnummer
Vedhæft eventuelle filer
Klik på Send
Glædelig jul og godt nytår
Skolen er juleferielukket til og med den 1. januar 2025.
Fra den 2. januar 2025 er de fleste af os tilbage ved telefon og mail.
--
Har du brug for hjælp i forbindelse med din ansøgning til grundforløb 2 på enten Learnmark Business eller Learnmark Tech,
er du meget velkommen til at kontakte os.
Træffer du os ikke, kontakter vi dig hurtigst muligt.
--
Husk, vi holder åbent hus og infomøder i januar og februar. Se datoer på learnmark.dk/info