Digital post for virksomheder og myndigheder

Sender du digital post som virksomhed eller myndighed, kan du sende sikker post via www.virk.dk.

Send digital post til Learnmark Horsens

Husk at skrive

  • Din uddannelse og evt. klasse/hold
  • Dit navn
  • Din e-mail eller dit telefonnummer.

Virksomheder og myndigheder kan også benytte Sikker e-mail. 

Hvad er sikker post?

Da det ikke er sikkert at sende personfølsomme oplysninger med almindelig e-mail, benytter Learnmark Horsens, Virk.dk’s Digital Post-system.

Digital Post er navnet på den offentlige digitale postløsning, som gør det muligt for myndigheder (fx kommunen eller sygehuset) at sende og modtage post på en sikker måde.

 

Sådan sender du sikker post

Åbn siden www.virk.dk 

Klik på Digital Post

Billede fra virk.dk

Log ind med din Nøglefil eller MitID

billede fra virk.dk

Klik på Skriv ny besked

billede fra virk.dk

Skriv 'Learnmark' i feltet Søg efter modtager

Vælg 'Learnmark Horsens'

Vælg 'Virksomhed og Myndighed' i feltet Kategori

billede fra virk.dk

I emne

  • Skriv den uddannelse, du henvender dig til

I tekstfeltet

  • Skriv gerne dit navn, elevens navn, evt. hold/klasse, evt. mail eller telefonnummer

Vedhæft eventuelle filer

billede fra virk.dk

Klik på Send