Persondatapolitik for Learnmark Horsens

På Learnmark Horsens bestræber vi os på at behandle data i overensstemmelse med principperne i persondataforordningen.

Vi tager vores dataansvar alvorligt, og vi sikrer lovlig og transparent databehandling. Vi tilrettelægger vores databehandling, så vi ikke indsamler flere persondata, end vi har brug for. Vi behandler personoplysninger med integritet, fortrolighed, ansvarlighed og gennemsigtighed.
Vi værner om de persondata, vi opbevarer og behandler, og vi bestræber os på altid at iværksætte passende sikkerhedsforanstaltninger.

På Learnmark Horsens behandler og registrerer vi oplysninger om personer, som kommer i kontakt med skolen - fx som ansat, elev eller kursist.

Personoplysninger er kort fortalt oplysninger, som kan spores tilbage til en fysisk person – fx en bestemt elev eller en ansat. Det kan fx være et navn. Når man bliver registreret – eller genstand for databehandling - har man krav på nogle informationer. Det står i persondataforordningens artikel 13 og 14.

I denne persondatapolitik kan du finde informationer om de databehandlinger, vi foretager, og hvordan du kan få mere information. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til politikken, hvis du gerne vil have flere informationer, eller du vil gøre brug af dine rettigheder som registreret.

Chat på learnmark.dk – vi passer på dine oplysninger

Formålet med chatfunktionen på learnmark.dk er at give dig svar på dine spørgsmål om vores uddannelser så hurtigt som muligt. 

Chatfunktionen er leveret af  zendesk.com og hubspot.com

Vi gemmer din chat i systemet i et døgn. 

Hvis vi aftaler, at vi skal sende dine oplysninger til fx en vejleder, sender vi en kopi af hele chatten via systemet i Zendesk eller Hubspot eller en e-mail videre til rette modtager. 

OBS: Skriv ikke personfølsomme oplysninger i chatten.